Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier, of stuur een email naar info@jewelcard.nl.

Ik wil meer weten over de JewelCard

Waar kan ik de JewelCard kopen?

U kunt de JewelCard o.a. via deze website bestellen. U heeft de cadeaukaart, mits voor 16.00 uur besteld en betaald, al de volgende dag in huis! De JewelCard is ook te koop in alle Primera vestigingen. Klik hier voor het dichtstbijzijnde verkooppunt bij u in de buurt. Of kies bestel om JewelCard online te bestellen!

In welke waarden is de JewelCard verkrijgbaar?

U kunt de JewelCard opwaarderen met elk gewenst bedrag tussen de 15,- en de 150,- euro. Indien u een hoger geldbedrag wilt besteden dan kunt u gewoon meerdere cadeaukaarten tegelijk bestellen. JewelCard werkt als een pinpas en kan in aparte delen worden besteed bij alle aangesloten juweliers.

Welke producten kan ik met de JewelCard kopen?

JewelCard is de meest originele cadeaukaart voor het cadeau geven van een sieraad of horloge! De cadeaukaart is bij alle aangesloten juweliers te besteden tegen elk gewenst sieraad of horloge.

Hoe lang is de JewelCard geldig?

De JewelCard is tot 2 jaar na uitgifte geldig, tenzij anders vermeld. De geldigheidstermijn van uw JewelCard kunt u nakijken in de saldochecker op deze website. Kijk ook bij de algemene voorwaarden voor de voorwaarden die worden gesteld m.b.t. de geldigheidstermijn van uw JewelCard.

Ik heb een vraag over het cadeau geven van een JewelCard

Hoe geef ik een JewelCard cadeau?

JewelCard geeft u eenvoudig cadeau door een van de vele verkooppunten te bezoeken of door de JewelCard te bestellen op deze website. De JewelCard cadeaukaart kunt u opwaarderen met ieder willekeurig bedrag tussen de 15 en 150 euro. Wilt u een hoger geldbedrag besteden? Bestel dan meerdere cadeaukaarten tegelijk. U of de ontvanger ontvangt de JewelCard in een luxe envelop (of giftbox) met daarin ruimte voor een persoonlijke boodschap. De JewelCard werkt als pinpas en kan ook in delen uitgegeven worden bij alle aangesloten juweliers.

Hoe kan ik een JewelCard betalen?

U kunt de JewelCard eenvoudig, snel en betrouwbaar middels Ideal en per factuur (alleen voor zakelijke bestellingen, via onze B2B afdeling) betalen. Wilt u een JewelCard bestellen? Klik dan hier. Zakelijk op factuur bestellen? Neem telefonisch contact op via 085 208 7018 of per mail via zakelijk@cadeauconcepten.nl

Wat is de levertijd van een JewelCard?

Uw bestelling wordt geleverd nadat de betaling is voldaan. Wanneer u uw bestelling voor 16.00 uur besteld en betaald heeft, dan ligt uw JewelCard de volgende dag al in de bus! Klik hier om de JewelCard te bestellen.

Kan ik een JewelCard ook per email ontvangen?

Nee, de JewelCard is een fysieke pas waarmee u, d.m.v. een magneetstrip in de pas, bij alle aangesloten juweliers (net als een pinpas) kunt betalen.

Hoe wordt de JewelCard verzonden?

Uw bestelde JewelCard wordt met Post NL verzonden. Tegen bijbetaling van slechts 1,99 euro wordt de JewelCard in een luxe cadeaubox geleverd. Zo wordt uw JewelCard cadeau echt een feest om te geven! Klik hier om de JewelCard te bestellen.

Wat zijn de verzendkosten van een JewelCard?

Als u een JewelCard bestelt, dan betaalt u (eenmalig) 2,95 euro verzend- en administratiekosten, ongeacht het aantal bestelde JewelCards.

Moet ik betalen voor de verpakking?

Voor de ‘standaard’ verpakking van de JewelCard hoeft u niets te betalen. Dit is een verpakking in het formaat van een enveloppe. Indien u de JewelCard cadeau wilt geven, kunt u kiezen voor de luxe cadeauverpakking. Voor deze verpakking betaalt u (eenmalig) 2,95 verzend- en administratiekosten, ongeacht het aantal bestelde JewelCards. Zo wordt het geven en het ontvangen van de JewelCard een ware beleving!

Ik probeer een JewelCard te bestellen maar er gaat iets niet goed, wat nu?

Neem in dit geval contact op met ons op via ons contactformulier of stuur ons een e-mail op info@jewelcard.nl. Wij reageren zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 3 werkdagen) op uw verzoek.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik heb een JewelCard besteld en betaald maar niks ontvangen, wat nu?

Neem in dit geval contact op met ons op via ons contactformulier of stuur ons een email op info@jewelcard.nl. Wij reageren zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 3 werkdagen) op uw verzoek.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik heb een vraag over het inwisselen van een JewelCard

Hoe kan ik het saldo van mijn JewelCard opvragen?

U kunt het kaartnummer, dat op de achterzijde onder de barcode van uw JewelCard vermeld staat, invullen in de saldochecker op deze website. Zo kunt u het saldo en de geldigheid van uw JewelCard opvragen.

Hoe kan ik een JewelCard inwisselen?

Ga naar een van de aangesloten juweliers bij u in de buurt. Een aangesloten juwelier accepteert uw JewelCard middels de pinterminal of de webkassa. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van uw JewelCard toereikend of niet toereikend. Een eventueel restbedrag betaalt u – contant of met een pinbetaling – eenvoudig bij.

Kan ik meerdere JewelCards tegelijk inwisselen?

Ja, dit kan. Alle aangesloten juweliers accepteren meerdere JewelCards tegelijk.

Moet ik JewelCard in een keer besteden?

Nee, dat hoeft niet. U kunt uw JewelCard in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van 1 jaar na uitgifte.

Kan ik mijn JewelCard ook besteden bij een van de verkooppunten?

Nee, dit is niet mogelijk. Deze winkels verkopen alleen de JewelCards; zij accepteren deze cadeaukaart niet als betaalmiddel. U kunt de JewelCard alleen besteden bij de op de site vermelde aangesloten juweliers.

Kan ik mijn JewelCard ook voor contant geld inwisselen?

Nee, JewelCard kan uitsluitend worden ingewisseld voor een fysiek product bij een van de aangesloten juweliers. Klik hier voor een juwelier bij u in de buurt!

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Cadeaukaarten/ cadeaubonnen zijn vrijgesteld van BTW. Van al onze producten staat de prijs inclusief BTW vermeld.

Hoe snel wordt de JewelCard geleverd?

De JewelCard wordt binnen de aangegeven levertijd (zie hiervoor de bevestigings e-mail) verstuurd. Indien u uw JewelCard voor 16.00 besteld en betaald heeft, dan heeft u deze de volgende dag al in huis!*

* Tenzij anders vermeld bij de betaling.

Ik heb een probleem met het inwisselen van mijn JewelCard

Wat moet ik doen als de JewelCard niet werkt bij de juwelier?

Het is mogelijk dat de magneetstrip van uw kaart is beschadigd of gedemagnetiseerd. Demagnetisering kan gebeuren als de cadeaukaart in contact komt met magnetische straling van magneetplaten in winkels, computers of mobiele telefoons. Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar. mail ons op:info@juwelierscadeaukaart.nl

Een juwelier wil mijn JewelCard niet innemen terwijl hij wel staat vermeld als aangesloten juwelier, hoe kan dit?

Het kan gebeuren dat een enkel lid (van een winkelketen) heeft besloten om de JewelCard niet in te nemen, zonder dit aan ons door te geven. Mocht u een juwelier tegenkomen waar dit het geval blijkt te zijn, dan horen wij dit graag. Wij kunnen dan contact met deze juwelier opnemen om duidelijkheid te verschaffen. U kunt ons dit via het contactformulier doorgeven.

Mijn JewelCard is ernstig beschadigd, wat moet ik doen?

Wanneer uw kaart beschadigd is, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen, samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar. mail ons op:info@juwelierscadeaukaart.nl

Zakelijke bestellingen

Hoe bestel ik JewelCards voor mijn bedrijf?

Voor meer informatie over de JewelCard als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen, kunt u contact met ons opnemen via jasper@jewelcard.nl. Kijk ook eens bij het tabblad zakelijk voor actievormen en mogelijkheden voor zakelijke relaties.

Wat zijn de mogelijkheden tot het personaliseren van JewelCards als zakelijke klant?

Er zijn tal van mogelijkheden voor het op eigen wijze invullen van JewelCard. Kijk hiervoor onder het tabblad zakelijk op deze website. U kunt ook contact met ons opnemen voor maatwerk oplossingen via jasper@jewelcard.nl.

Overige vragen

Ik ben per ongeluk mijn JewelCard kwijtgeraakt, wat nu?

Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de JewelCard goed en veilig te bewaren, er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de JewelCard. Zie ook onze algemene voorwaarden.

Verdubbelaar

Op elke eerste maandag van de maand wordt er een winnaar getrokken. De winnaar krijgt hierover bericht. Hou ook onze Facebook pagina in de gaten! Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

Ik heb een klacht of opmerking

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 3 werkdagen) in behandeling nemen en u hier een terugkoppeling over geven.

 

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 3 werkdagen) in behandeling nemen.

 

Klik hier om terug te keren naar de homepage.